''Impactul'' cu un anumit sentiment este dureros de fiecare dată. Tristeţe, fericire, iubire. Dacă eşti trist, este evident că doare. Dacă eşti fericit, înseamnă că ai fost cândva trist, aşa că tot doare, căci nu ştii cum şi când sau dacă fericirea se va consuma. Cât despre iubire, doare din orice punct de vedere. Sentimentele sunt fascinante, dar dureroase şi greu de explorat. Le simţi, dar oare le înţelegi cu adevărat?
Probabil că oricine îşi propune să facă ceva în vacanţa de vară. Unii poate vor să meargă la babalâcii lor de la ţară sau alţii poate vor doar să lenevească în pat. Ceea ce-ar fi o pierdere de timp. De fapt n-ar fi. În orice caz, fiecare vrea să facă ceva în timpul ăsta.
Eu aş vrea să citesc cărţi -multe cărţi-, să mă dau cu rolele, să merg la munte etc. La mare nu vreau pentru că e cald şi..mna. Oricum, lista de cărţi pe care vreau să le citesc vara asta:
1. Magazinul de sinucideri de Jean Teule.
2. Lacăte Carnivore de Serge Brussolo.
3. Invitaţie la vals de Mihail Drumeş. N-am citit prea multe cărţi scrise de români -Shame on me!- pentru că...pentru că.
4. O mie de cocori de Yasunari Kawabata.
5. ...Şi la sfârşit a mai rămas coşmarul de Oliviu Crâznic.
6. Memoriile unei gheişe de Arthur Golden.
7. Evernight de Claudia Gray.
8. Bufniţa de Carl Hiaasen.
9. Întuneric de John Saul.
10. Seria Theodore Boone de John Grisham.
11. ...Şi vreme e ca să ucizi de John Grisham.
12. Capcana pentru vise de Stephen King. Ştiţi voi, Dreamcatcher. Numele blogului. Hă? Nu v-aţi prins? Ţin să menţionez că numele blogului n-are legătură cu această carte. Pură coincidenţă.
13. Dispăruţi fără urmă de Cecelia Ahern.
14. Dragonul maiestăţii sale de Naomi Novik.
15. Tronul de jad de Naomi Novik.
16. Războiul pulberii negre de Naomi Novik.
17. Hoţul de cărţi de Markus Zusak.
18. Mai las-o moale cu fantomele de Megan Crewe. Primul volum l-am citit.
19. Vei fi acolo? de Guillaume Musso.
20. Suflete Pereche de Cecelia Ahern.
21. Seria Vampirii Sudului de Charlaine Harris.
22. Cronicile Wardstone de Joseph Delaney.
23. O credinţă oarbă în îngeri de R.J.Ellory.
24. Seria Lupii din Mercy Falls de Maggie Stiefvater. Sunt curioasă de ce i-a plăcut aşa tare lui Anto.
25. Pădurea Norvegiană de Haruki Murakami.
26. Dansul Zeilor de Nora Roberts.
27. Teama de zbor de Erica Jong.
Da, mai erau câteva, dar deja..E cam mult. Şi dacă le-aş şi găsi la bibliotecă sau măcar pe net, în format pdf, aş fi ceva gen: